A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
BIP SP 58 Katowice
BIP SP 58 Katowice
BIP.gov.pl

    Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP​

    Ogólny opis

    1. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.
    2. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje szkoła, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku.

    Wymagane dokumenty
    Wypełniony formularz wniosku. 

    wzór wniosku


    Sposób dostarczania dokumentów

    1. Wymagane dokumenty należy dostarczyć do szkoły na jeden z poniższych sposobów:
      • Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP .
      • Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym) .
      • Złożyć bezpośrednio w szkole w godzinach jej pracy.
      • Przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail szkoły.
      • Przesłać faksem.
    2. Formularz elektroniczny wniosku jest dostępny w dolnej części ekranu.

    Opłaty

    1. W przypadku, gdy w związku z udostępnieniem informacji publicznej szkoła ma ponieść dodatkowe koszty związane ze sposobem udostępnienia lub z koniecznością przekształcenia informacji publicznej, można pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. 
    2. O wysokości ewentualnych opłat powiadamia się wnioskodawcę w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Udostępnienie informacji następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba, że dokona on w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia albo wycofa wniosek.

    Terminy i sposób załatwienia sprawy

    1. Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje w terminie 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
    2. W sprawach skomplikowanych termin ten może być wydłużony do 2 miesięcy, o czym Wnioskodawca zostanie poinformowany odrębnym pismem.
    3. Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
      • Drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
      • Poprzez pocztę tradycyjną.
      • Osobiście w siedzibie szkoły.
      • Pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
      • Faxem.
    4. O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.
    5. Załatwienie wniosku o udostępnienie informacji publicznej może przybrać postać: 
      • czynności materialno-technicznej, jaką jest udzielenie informacji publicznej;
      • pisma informującego, że wezwany podmiot nie jest zobowiązany do udzielenia informacji, gdyż nią nie dysponuje i do jej posiadania nie jest zobowiązany,
      • pisma informującego, że żądana informacja nie stanowi informacji publicznej w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej;
      • pisma informującego, że wniosek dotyczy informacji publicznej, lecz zasady i tryb dostępu do informacji objętych wnioskiem są odmiennie uregulowane w innej ustawie (istnieje odrębny tryb dostępu do żądanej informacji),
      • decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej, jeśli wnioskodawca domaga się dostępu do informacji, która stanowi tajemnicę ustawowo chronioną, dotyczy sfery prywatności lub informację przetworzoną i nie występuje przesłanka szczególnie istotnego interesu publicznego w realizacji wniosku,
      • decyzji o umorzeniu postępowania o udzielenie informacji publicznej, gdy wnioskodawca po zawiadomieniu go o braku możliwości zrealizowania wniosku we wskazanej formie i treści nie zmodyfikuje żądania i nadal będzie domagał się udostępnienia w pierwotnej formie, bądź nie odpowie na takie powiadomienie.

    Podstawa prawna

    Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1330, z późn. zm.).

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Małgorzata Błotko
    Publikacja dnia: 15.11.2019
    Podpisał: Małgorzata Błotko
    Dokument z dnia: 15.11.2019
    Dokument oglądany razy: 9287
Strona podmiotowa Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach