- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
- Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.
-
Cena wybranej oferty: 33840,00
-
Oferta z najniższą ceną: 33840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33840,00
-
Waluta: PLN.
- Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.
-
Cena wybranej oferty: 37600,00
-
Oferta z najniższą ceną: 37600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43992,00
-
Waluta: PLN.
- Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.
-
Cena wybranej oferty: 33840,00
-
Oferta z najniższą ceną: 33840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60724,00
-
Waluta: PLN.
- Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.
-
Cena wybranej oferty: 37600,00
-
Oferta z najniższą ceną: 37600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70312,00
-
Waluta: PLN.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi1katowice.pl BIP- bip.zsi1katowice.pl/
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy będący osobami fizycznymi, prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy występujący wspólnie, którzy spełniają warunki o których mowa w ustawie Pzp oraz SIWZ. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodne z Załącznikiem nr 2 i 3 SIWZ), tj: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób- obszar prowadzenia przewozu osób - Rzeczpospolita Polska. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r., poz.1414). -Oświadczenie (Załącznik nr 2SIWZ).
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie minimum 5 dzieci niepełnosprawnych przez okres minimum pół roku ( wartość łączna zamówienia 50 000,00 zł netto). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz dołączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie.- (Załącznik nr 4 SIWZ). -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ). Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi wykazane w liczbie i zakresie wystarczającym do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający -Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 - jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (na każdą trasę, na którą składa ofertę): co najmniej jednym pojazdem samochodowym dopuszczonym do ruchu z polisami OC i NW, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt (podest-rampa lub elektryczna winda umożliwiające wjazd do samochodu wózkiem z osobą niepełnosprawną, pasy i szyny do mocowania wózków, itp.) umożliwiającym przewóz dzieci w liczbie określonej dla danej trasy i ich opiekuna; Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ), -wykaz potwierdzający dysponowanie środkami transportu niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - (Załącznik nr 5 SIWZ).
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na każdą trasę, na którą składa ofertę: -kierowcą, który spełnia wymogi zawarte w zapisach art. 39a i art. 39b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.), -opiekunem posiadającym przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie ich przewozu na trasie dom-szkoła-dom, tj. co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ). -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (Załącznik nr 6 SIWZ). -oświadczenie, że kierowca wymieniony w wykazie spełnia wymogi zawarte w zapisach art. 39a i art. 39b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r., poz. 1414) - (Załącznik nr 6 SIWZ). -oświadczenie, że opiekun wymieniony w wykazie posiada przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie ich przewozu - (Załącznik nr 6 SIWZ).
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada rachunek z wysokością posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 15 000,00 zł oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł.. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ). -informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
-
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 20 (dwudziestu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim (bez możliwości składania na czas transportu) z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz.7:45, wyjazd o godz. 15:45. Długość trasy: ok. 22 km w obie strony w każdym dniu nauki. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 22 wraz z kierowcą i opiekunem, -odbiór jednego dziecka na wózku z mieszkania i wniesienie wózka do mieszkania, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózka; -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 13 (trzynastu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim (bez możliwości składania na czas transportu) z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz. 7:45, wyjazd ok. godz. 15:45. Długość trasy: ok. 34 km w obie strony w każdym dniu nauki. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 15 wraz z kierowcą i opiekunem, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózków; -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 14 (czternastu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim (jeden wózek bez możliwości składania na czas transportu), z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz. 7:45, wyjazd o godz. 15:45. Długość trasy: ok. 30 km w obie strony w każdym dniu nauki. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 16 wraz z kierowcą i opiekunem, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózka, -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 11 (jedenastu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim(bez możliwości składania na czas transportu), z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz.7:45, wyjazd o godz. 15:45. Długość trasy: ok. 60 km w każdym dniu nauki w obie strony. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 13 wraz z kierowcą i opiekunem, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózka, -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
aktualizacja
Ogłoszenia
Zbędne składniki majątku/7.12.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VIA/14/53 |
regał R2 |
szt. |
1 |
194 zł |
|
DZ VIA/14/53 | regał R2 | szt. | 2 | 193,99 zł |
Zbędne składniki majątku/3.12.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ III/5/10 |
radiomagnetofon |
szt. |
1 |
499 zł |
niesprawny technicznie |
DZ III/10J/30 | kserokopiarka Canon 6212 | szt. | 1 | 200 zł | niesprawna technicznie |
Dyrekcja Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach uprzejmie informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) na wyjazd dzieci w ramach „Zielonej Szkoły” komisja przetargowa wybrała ofertę biura turystycznego:
„BURY – TURYSTYKA S.C”
Jan Bury, Łukasz Bury, Aleksandra Bury
34 – 222 Zawoja 1475
Zbędne składniki majątku 2.11.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI/ D/61 |
laminator |
szt. |
1 |
73,19 |
niesprawna technicznie |
Zbędne składniki majątku/28.10.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
Dz III / 10J/6 |
monitor LG |
szt. |
1 |
- |
|
Zbędne składniki majątku/21.10.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI B/26/7 |
tefax |
szt. |
1 |
789,0zł |
Zbędne składniki majątku/9.10.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI B/26/12 |
telefon bezprzewodowy |
szt. |
2 |
140,30 zł |
|
DZ VI A/16/1 |
szafa katalogowa |
szt. |
1 |
154,82 zł |
|
DZVIA/14/64 | lada biblioteczna | szt | 1 | 887,40 zł | |
DZVIA/14/53 | regał R2 | szt | 1 | 194,00 zł | |
DZVIA/14/53 | regał R2 | szt | 2 | 193,99 zł |
Zbędne składniki majątku/2.10.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI B/26/5 |
telefon simens Giperet |
szt. |
1 |
389 zł |
niesprawna technicznie |
DZ VI B/26/4 |
telefon bezprzewodowy |
szt. |
1 |
185 zł |
niesprawny technicznie |
Zbędne składniki majątku/ 25.09.2015
|
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI b/41/3 |
Bojler 100 l |
szt. |
1 |
150 zł |
niesprawna technicznie |
DZ VI b/41/24 |
Bojler 50 l |
szt. |
1 |
458 zł |
niesprawna technicznie |
DZ VI b/41/8 |
Bojler 50 l |
szt. |
1 |
429,01 zł |
niesprawna technicznie |
Zbędne składniki majątku
Dział |
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI/D/58 |
Lodówka ARDO |
szt |
1 |
400 |
niesprawna technicznie |
Zbędne składniki majątku
Dział |
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI/A/14/1 |
Regał biblioteczny |
szt |
12 |
0,10 |
Rok produkcji 1975 |
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 199748-2015 z dnia 2015-08-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowożeniu około 58 uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach z siedzibą przy al. B. Krzywoustego 11 oraz odwożeniu ich po...
Termin składania ofert: 2015-08-13
Katowice: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem.
Numer ogłoszenia: 218064 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199748 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1, al. Bolesława Krzywoustego 11, 40-870 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2543679, faks 032 2543679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja Zespół Szkół Integracyjnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowożeniu około 58 uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach z siedzibą przy al. B. Krzywoustego 11 oraz odwożeniu ich po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZAŁĘŻE/TYSIĄCLECIE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 2
Nazwa: LIGOTA, WITOSA, TYSIĄCLECIE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 3
Nazwa: DĄBRÓWKA, WEŁNOWIEC.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 4
Nazwa: SZOPIENICE, CENTRUM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Zespół Szkół Integracyjnych nr 1
im. Roberta Oszka
40-870, Al. B. Krzywoustego 11
Numer sprawy ZSI1.341.1.2015.T
OGŁOSZENIE
Informuję, że w zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego
w zakresie: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem
TRASA NR 1
Najkorzystniejsza oferta:
Usługi Przewozowe
„JAGER” Jacek Germel
ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice
termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.
Oferty złożyli:
1 |
Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel |
Liczba uzyskanych punktów: |
100,00 |
TRASA NR 2
Najkorzystniejsza oferta:
Usługi Przewozowe
„JAGER” Jacek Germel
ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice
termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.
Oferty złożyli:
1 |
Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel |
Liczba uzyskanych punktów: |
100,00 |
2 |
Usługi Transportowe "TRANSPEM" |
Liczba uzyskanych punktów: |
86,96 |
3 |
ZIBI-TRANS Transport drogowy Jadwiga Lentner, ul. Przełajska 85, 41-250 Czeladź
|
Liczba uzyskanych punktów: |
85,47 |
TRASA NR 3
Najkorzystniejsza oferta:
Usługi Przewozowe
„JAGER” Jacek Germel
ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice
termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.
Oferty złożyli:
1 |
Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel |
Liczba uzyskanych punktów: |
100,00 |
2 |
Usługi Transportowe "TRANSPEM" |
Liczba uzyskanych punktów: |
78,26 |
3 |
ZIBI-TRANS Transport drogowy Jadwiga Lentner, ul. Przełajska 85, 41-250 Czeladź
|
Liczba uzyskanych punktów: |
55,73 |
TRASA NR 4
Najkorzystniejsza oferta:
Usługi Przewozowe
„JAGER” Jacek Germel
ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice
termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.
Oferty złożyli:
1 |
Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel |
Liczba uzyskanych punktów: |
100,00 |
2 |
Usługi Transportowe "TRANSPEM" |
Liczba uzyskanych punktów: |
86,96 |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe EUROCAR Paweł Zakrzewski, Sławomir Ruciński |
Liczba uzyskanych punktów: |
80,65 |
4 |
ZIBI-TRANS Transport drogowy Jadwiga Lentner, ul. Przełajska 85, 41-250 Czeladź
|
Liczba uzyskanych punktów: |
53,48 |
Zatwierdziła
Dorota Rembiasz-Gaborska
Dyrektor Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1
w Katowicach
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zsi1katowice.pl BIP - www.bip.zsi1katowice.pl
Katowice: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem
Numer ogłoszenia: 199748 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 , al. Bolesława Krzywoustego 11, 40-870 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2543679, faks 032 2543679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja - Zespól Szkół Integracyjnych nr 1 Katowice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowożeniu około 58 uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach z siedzibą przy al. B. Krzywoustego 11 oraz odwożeniu ich po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsi1katowice.pl BIP - www.bip.zsi1katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach 40-870 Katowice, Al. B. Krzywoustego 11; tel. (32) 254 36 79, fax. (32) 254 36 79;.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach 40-870 Katowice, Al. B. Krzywoustego 11;.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁĘŻE/TYSIĄCLECIE.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LIGOTA, WITOSA, TYSIĄCLECIE.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DĄBRÓWKA, WEŁNOWIEC.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SZOPIENICE, CENTRUM.
Zbędne składniki majątku
Dział |
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
ilość |
Cena jednostkowa |
uwagi |
DZ VI D/62/3 |
odkurzacz wodny Zeus |
szt |
1 |
499,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/1 |
zestaw komputerowy Delta DTK |
szt |
1 |
650,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/2 |
komputer składak |
szt |
1 |
2 324,10 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/4 |
komputer |
szt |
8 |
1 313,25 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/9 |
komputer |
szt |
1 |
2 280,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/11 |
zestaw komputerowy GFX DD P 1700 |
szt |
1 |
2 990,00 |
niesprawna technicznie |
DZ III/11/12 |
komputer DTK Quarto 6533 EG |
szt |
3 |
1 691,68 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/13 |
komputer DTK Quarto |
szt |
1 |
1 763,78 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/15 |
komputer DTK Quarto 6714 GV |
szt |
1 |
1 689,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/23 |
zestaw komputerowy |
szt |
2 |
1 217,56 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/17 |
komputer |
szt |
1 |
250,01 |
niesprawny technicznie |
DZ III/11/8 |
zestaw komputerowy |
szt |
1 |
3 903,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/10J/4 |
drukarka Seikosha |
szt |
1 |
100,00 |
niesprawna technicznie |
DZ III/10J/16 |
monitor 17 ” OSD |
szt |
1 |
519,83 |
niesprawny technicznie |
DZ III/10J/19 |
monitor 17 ” DTK |
szt |
2 |
499,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/10J/26 |
monitor Samsung |
szt |
1 |
460,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/10J/13 |
drukarka |
szt |
1 |
529,00 |
niesprawna technicznie |
DZ III/5/11 |
radiomagnetofon |
szt |
1 |
299,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/5/18 |
radiomagnetofon TM 9159 |
szt |
1 |
249,00 |
niesprawny technicznie |
DZ III/10J/5 |
drukarka |
szt |
1 |
150,00 |
niesprawna technicznie |
DZ III/10J/9 |
monitor Philips |
szt |
2 |
299,83 |
niesprawny technicznie |
DZ III/10J/21 |
monitor kolorowy DTK 17” |
szt |
1 |
50,00 |
niesprawny technicznie |
DZ VI/D61B/3 |
robot kuchenny Gosposia |
szt |
1 |
242,78 |
niesprawny technicznie |
Zbędne składniki majątku
Numer inwentarzowy |
Wyszczególnienie |
Jedn. miary |
Ilość |
Cena jednostkowa złotych |
Uwagi |
ST 002582 |
monitor SA |
szt |
1 |
100,00 |
niesprawny technicznie |
ST 002600 |
stacja robocza SA |
szt |
1 |
200,00 |
niesprawna technicznie |
ST 002601 |
stacja robocza SA |
szt |
1 |
200,00 |
niesprawna technicznie |
ST 002062 |
stacja robocza SA |
szt |
1 |
200,00 |
niesprawna technicznie |
ST 000037 |
telewizor |
szt |
1 |
463,38 |
niesprawny technicznie |
Publikacja dnia: 07.12.2015
Dokument z dnia: 07.12.2015
Dokument oglądany razy: 3520