A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
BIP SP 58 Katowice
BIP SP 58 Katowice
BIP.gov.pl
    To jest wersja archiwalna z dnia: 21.10.2015, zmieniona z powodu:
    aktualizacja

    Ogłoszenia

    Zbędne składniki majątku/21.10.2015


    Dział

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    ilość

    Cena jednostkowa

     

    uwagi

    DZ VI B/26/7

    tefax

    szt.

    1

    789,0zł

     

     


    Zbędne składniki majątku/9.10.2015


    Dział

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    ilość

    Cena jednostkowa

     

    uwagi

    DZ VI B/26/12

    telefon bezprzewodowy

    szt.

    2

    140,30 zł

     

    DZ VI A/16/1

    szafa katalogowa

    szt.

    1

    154,82 zł

     

     

    DZVIA/14/64  lada biblioteczna szt 1 887,40 zł  
    DZVIA/14/53 regał R2 szt 1 194,00 zł  
    DZVIA/14/53 regał R2 szt 2 193,99 zł  

     


    Zbędne składniki majątku/2.10.2015


    Dział

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    ilość

    Cena jednostkowa

     

    uwagi

    DZ VI B/26/5

    telefon simens Giperet

    szt.

    1

    389 zł

    niesprawna

    technicznie

    DZ VI B/26/4

    telefon bezprzewodowy

    szt.

    1

    185 zł

    niesprawny

    technicznie

     

     


    Zbędne składniki majątku/ 25.09.2015


    Dział

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    ilość

    Cena jednostkowa

     

    uwagi

    DZ VI b/41/3

    Bojler 100 l

    szt.

    1

    150 zł

    niesprawna

    technicznie

    DZ VI b/41/24

    Bojler 50 l

    szt.

    1

    458 zł

    niesprawna

    technicznie

    DZ VI b/41/8

    Bojler 50 l

    szt.

    1

    429,01 zł

    niesprawna

    technicznie


    Zbędne składniki majątku

     

    Dział

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    ilość

    Cena jednostkowa

     

    uwagi

    DZ VI/D/58

    Lodówka ARDO

    szt

    1

    400

    niesprawna

    technicznie


    Zbędne składniki majątku

     

    Dział

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    ilość

    Cena jednostkowa

     

    uwagi

    DZ VI/A/14/1

    Regał biblioteczny

    szt

    12

    0,10

    Rok produkcji 1975


     

    Ogłoszenie powiązane:

    Ogłoszenie nr 199748-2015 z dnia 2015-08-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice
    Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowożeniu około 58 uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach z siedzibą przy al. B. Krzywoustego 11 oraz odwożeniu ich po...
    Termin składania ofert: 2015-08-13


     

    Katowice: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem.
    Numer ogłoszenia: 218064 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
     

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199748 - 2015r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1, al. Bolesława Krzywoustego 11, 40-870 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2543679, faks 032 2543679.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja Zespół Szkół Integracyjnych.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem..

    II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowożeniu około 58 uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach z siedzibą przy al. B. Krzywoustego 11 oraz odwożeniu ich po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania...

    II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-0.

    SEKCJA III: PROCEDURA

    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    Część NR: 1   

    Nazwa: ZAŁĘŻE/TYSIĄCLECIE.

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.

    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27512,20 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 33840,00

    • Oferta z najniższą ceną: 33840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33840,00

    • Waluta: PLN.

    Część NR: 2   

    Nazwa: LIGOTA, WITOSA, TYSIĄCLECIE.

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.

    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30569,11 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 37600,00

    • Oferta z najniższą ceną: 37600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43992,00

    • Waluta: PLN.

    Część NR: 3   

    Nazwa: DĄBRÓWKA, WEŁNOWIEC.

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.

    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27512,20 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 33840,00

    • Oferta z najniższą ceną: 33840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60724,00

    • Waluta: PLN.

    Część NR: 4   

    Nazwa: SZOPIENICE, CENTRUM

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.

    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30569,11 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 37600,00

    • Oferta z najniższą ceną: 37600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70312,00

    • Waluta: PLN.

     


     

    Zespół Szkół Integracyjnych nr 1
    im. Roberta Oszka
    40-870, Al. B. Krzywoustego 11

    Numer sprawy ZSI1.341.1.2015.T

    OGŁOSZENIE

    Informuję, że w zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego
    w zakresie: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem

     

               

    TRASA NR 1

    Najkorzystniejsza oferta:

    Usługi Przewozowe
    „JAGER” Jacek Germel
    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.

    Oferty złożyli:

     

    1

    Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel
    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    Liczba uzyskanych punktów:

    100,00

     

    TRASA NR 2

    Najkorzystniejsza oferta:

    Usługi Przewozowe

    „JAGER” Jacek Germel

    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.

    Oferty złożyli:

     

    1

    Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel
    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    Liczba uzyskanych punktów:

    100,00

    2

    Usługi Transportowe "TRANSPEM"
    Przemysław Gierlotka
    ul. Goździków 6, 43-190 Mikołów

    Liczba uzyskanych punktów:

    86,96

    3

    ZIBI-TRANS Transport drogowy Jadwiga Lentner, ul. Przełajska 85, 41-250 Czeladź

     

    Liczba uzyskanych punktów:

    85,47

     

     

     

    TRASA NR 3

    Najkorzystniejsza oferta:

    Usługi Przewozowe

    „JAGER” Jacek Germel

    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.

    Oferty złożyli:

    1

    Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel
    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    Liczba uzyskanych punktów:

    100,00

    2

    Usługi Transportowe "TRANSPEM"
    Przemysław Gierlotka
    ul. Goździków 6, 43-190 Mikołów

    Liczba uzyskanych punktów:

    78,26

    3

    ZIBI-TRANS Transport drogowy Jadwiga Lentner, ul. Przełajska 85, 41-250 Czeladź

     

    Liczba uzyskanych punktów:

    55,73

     

     

    TRASA NR 4

    Najkorzystniejsza oferta:

    Usługi Przewozowe

    „JAGER” Jacek Germel

    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    termin podpisania umowy 24 sierpnia 2015 r. o godz. 1400 w siedzibie placówki.

    Oferty złożyli:

    1

    Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel
    ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice

    Liczba uzyskanych punktów:

    100,00

    2

    Usługi Transportowe "TRANSPEM"
    Przemysław Gierlotka
    ul. Goździków 6, 43-190 Mikołów

    Liczba uzyskanych punktów:

    86,96

    3

    Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe EUROCAR Paweł Zakrzewski, Sławomir Ruciński
    ul. Pierwszego Maja 21, 41-250 Czeladź

    Liczba uzyskanych punktów:

    80,65

    4

    ZIBI-TRANS Transport drogowy Jadwiga Lentner, ul. Przełajska 85, 41-250 Czeladź

     

    Liczba uzyskanych punktów:

    53,48

     

     

     

    Zatwierdziła

    Dorota Rembiasz-Gaborska

    Dyrektor Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1

    w Katowicach


    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
     

    www.zsi1katowice.pl BIP - www.bip.zsi1katowice.pl
     


     

    Katowice: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem
    Numer ogłoszenia: 199748 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
     

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy:

    V zamówienia publicznego
      zawarcia umowy ramowej
      ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

     

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 , al. Bolesława Krzywoustego 11, 40-870 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2543679, faks 032 2543679.

    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi1katowice.pl BIP- bip.zsi1katowice.pl/

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja - Zespól Szkół Integracyjnych nr 1 Katowice.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 i z powrotem.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowożeniu około 58 uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach z siedzibą przy al. B. Krzywoustego 11 oraz odwożeniu ich po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania..

    II.1.5)

      przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

     

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    •  

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-0.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy będący osobami fizycznymi, prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy występujący wspólnie, którzy spełniają warunki o których mowa w ustawie Pzp oraz SIWZ. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodne z Załącznikiem nr 2 i 3 SIWZ), tj: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób- obszar prowadzenia przewozu osób - Rzeczpospolita Polska. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r., poz.1414). -Oświadczenie (Załącznik nr 2SIWZ).

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie minimum 5 dzieci niepełnosprawnych przez okres minimum pół roku ( wartość łączna zamówienia 50 000,00 zł netto). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz dołączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie.- (Załącznik nr 4 SIWZ). -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ). Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi wykazane w liczbie i zakresie wystarczającym do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający -Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 - jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (na każdą trasę, na którą składa ofertę): co najmniej jednym pojazdem samochodowym dopuszczonym do ruchu z polisami OC i NW, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt (podest-rampa lub elektryczna winda umożliwiające wjazd do samochodu wózkiem z osobą niepełnosprawną, pasy i szyny do mocowania wózków, itp.) umożliwiającym przewóz dzieci w liczbie określonej dla danej trasy i ich opiekuna; Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ), -wykaz potwierdzający dysponowanie środkami transportu niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - (Załącznik nr 5 SIWZ).

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na każdą trasę, na którą składa ofertę: -kierowcą, który spełnia wymogi zawarte w zapisach art. 39a i art. 39b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.), -opiekunem posiadającym przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie ich przewozu na trasie dom-szkoła-dom, tj. co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ). -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (Załącznik nr 6 SIWZ). -oświadczenie, że kierowca wymieniony w wykazie spełnia wymogi zawarte w zapisach art. 39a i art. 39b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r., poz. 1414) - (Załącznik nr 6 SIWZ). -oświadczenie, że opiekun wymieniony w wykazie posiada przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie ich przewozu - (Załącznik nr 6 SIWZ).

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada rachunek z wysokością posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 15 000,00 zł oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł.. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: -Oświadczenie (Załącznik nr 2 SIWZ). -informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

     

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsi1katowice.pl BIP - www.bip.zsi1katowice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach 40-870 Katowice, Al. B. Krzywoustego 11; tel. (32) 254 36 79, fax. (32) 254 36 79;.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach 40-870 Katowice, Al. B. Krzywoustego 11;.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁĘŻE/TYSIĄCLECIE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 20 (dwudziestu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim (bez możliwości składania na czas transportu) z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz.7:45, wyjazd o godz. 15:45. Długość trasy: ok. 22 km w obie strony w każdym dniu nauki. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 22 wraz z kierowcą i opiekunem, -odbiór jednego dziecka na wózku z mieszkania i wniesienie wózka do mieszkania, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózka; -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

     

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LIGOTA, WITOSA, TYSIĄCLECIE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 13 (trzynastu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim (bez możliwości składania na czas transportu) z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz. 7:45, wyjazd ok. godz. 15:45. Długość trasy: ok. 34 km w obie strony w każdym dniu nauki. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 15 wraz z kierowcą i opiekunem, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózków; -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

     

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DĄBRÓWKA, WEŁNOWIEC.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 14 (czternastu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim (jeden wózek bez możliwości składania na czas transportu), z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz. 7:45, wyjazd o godz. 15:45. Długość trasy: ok. 30 km w obie strony w każdym dniu nauki. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 16 wraz z kierowcą i opiekunem, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózka, -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

     

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SZOPIENICE, CENTRUM.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 11 (jedenastu) uczniów niepełnosprawnych, w tym jedno na wózku inwalidzkim(bez możliwości składania na czas transportu), z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. B. Krzywoustego 11 i z powrotem. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku na godz.7:45, wyjazd o godz. 15:45. Długość trasy: ok. 60 km w każdym dniu nauki w obie strony. Wymagania: -pojazd z liczbą miejsc siedzących minimum 13 wraz z kierowcą i opiekunem, -pochylnia lub podnośnik do wjazdu wózka, -pasy mocujące wózek z dzieckiem, -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na plac szkolny..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

     

     


     

    Zbędne składniki majątku

     

    Dział

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    ilość

    Cena jednostkowa

     

    uwagi

    DZ VI D/62/3

    odkurzacz wodny Zeus

    szt

    1

    499,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/1

    zestaw komputerowy

    Delta DTK

    szt

    1

    650,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/2

    komputer składak

    szt

    1

    2 324,10

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/4

    komputer

    szt

    8

    1 313,25

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/9

    komputer

    szt

    1

    2 280,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/11

    zestaw komputerowy

    GFX DD P 1700

    szt

    1

    2 990,00

    niesprawna technicznie

    DZ III/11/12

    komputer DTK Quarto 6533 EG

    szt

    3

    1 691,68

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/13

    komputer DTK Quarto

    szt

    1

    1 763,78

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/15

    komputer DTK Quarto 6714 GV

    szt

    1

    1 689,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/23

    zestaw komputerowy

    szt

    2

    1 217,56

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/17

    komputer

    szt

    1

    250,01

    niesprawny technicznie

    DZ III/11/8

    zestaw komputerowy

    szt

    1

    3 903,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/10J/4

    drukarka Seikosha

    szt

    1

    100,00

    niesprawna technicznie

    DZ III/10J/16

    monitor 17 ” OSD

    szt

    1

    519,83

    niesprawny technicznie

    DZ III/10J/19

    monitor 17 ” DTK

    szt

    2

    499,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/10J/26

    monitor Samsung

    szt

    1

    460,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/10J/13

    drukarka

    szt

    1

    529,00

    niesprawna technicznie

    DZ III/5/11

    radiomagnetofon

    szt

    1

    299,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/5/18

    radiomagnetofon TM 9159

    szt

    1

    249,00

    niesprawny technicznie

    DZ III/10J/5

    drukarka

    szt

    1

    150,00

    niesprawna technicznie

    DZ III/10J/9

    monitor Philips

    szt

    2

    299,83

    niesprawny technicznie

    DZ III/10J/21

    monitor kolorowy DTK 17”

    szt

    1

    50,00

    niesprawny technicznie

    DZ VI/D61B/3

    robot kuchenny Gosposia

    szt

    1

    242,78

    niesprawny technicznie

     

     

    Zbędne składniki majątku

     

    Numer inwentarzowy

     

    Wyszczególnienie

     

    Jedn.

    miary

     

    Ilość

    Cena jednostkowa

    złotych

     

    Uwagi

    ST 002582

    monitor SA

    szt

    1

    100,00

    niesprawny technicznie

    ST 002600

    stacja robocza SA

    szt

    1

    200,00

    niesprawna technicznie

    ST 002601

    stacja robocza SA

    szt

    1

    200,00

    niesprawna technicznie

    ST 002062

    stacja robocza SA

    szt

    1

    200,00

    niesprawna technicznie

    ST 000037

    telewizor

    szt

    1

    463,38

    niesprawny technicznie

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Małgorzata Błotko
    Publikacja dnia: 21.10.2015
    Podpisał:
    Dokument z dnia: 21.10.2015
    Dokument oglądany razy: 3475
Strona podmiotowa Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach